Претражи овај блог

Spec. logoped

Spec. logoped
Nataša Labović

Основни подаци о мени

Моја слика
Završila sam Defektološki fakultet u Beogradu sa iznadprosečnim rezultatima; Specijalizirala sam na fakultetu političkih nauka, smer: socioterapija i rehabilitacija. Posedujem sertifikate raznih stručnih edukacija. Svirala sam violončelo u muzičkoj školi "Mokranjac",takodje i klavijature u bendovima 90tih godina. Završila sam jednogodišnji kurs za kozmetičara i u toj oblasti polagala državni ispit. Trenirala sam tenis i karate. Udata sam i imam dve divne ćerke. Anju i Niku. Radim u Domu Zdravlja.

понедељак, 8. фебруар 2010.

Spec. logoped

Dobar logoped mora da ima frekventno znanje iz svih oblasti logopedije i dobar intuitivni osećaj u terapijskom radu sa decom i odraslima. Znanje ne trpi balast uronjavanja u egzistencijalne krize i povodljivost masom.

Logoped se intenzivno bavi psihologijom, proučava medicinske grane i društvene nauke, posebno sociologoiju. Njegov imperativ u kvalitetnom radu je poznavanje stranog jezika i rada na računaru.

Нема коментара:

Постави коментар