Претражи овај блог

Spec. logoped

Spec. logoped
Nataša Labović

Основни подаци о мени

Моја слика
Završila sam Defektološki fakultet u Beogradu sa iznadprosečnim rezultatima; Specijalizirala sam na fakultetu političkih nauka, smer: socioterapija i rehabilitacija. Posedujem sertifikate raznih stručnih edukacija. Svirala sam violončelo u muzičkoj školi "Mokranjac",takodje i klavijature u bendovima 90tih godina. Završila sam jednogodišnji kurs za kozmetičara i u toj oblasti polagala državni ispit. Trenirala sam tenis i karate. Udata sam i imam dve divne ćerke. Anju i Niku. Radim u Domu Zdravlja.

понедељак, 8. фебруар 2010.

Neke činjenice o mucanju
- Mucanje se češće javlja kod muškaraca nego kod žena, u razmeri od oko 3,5 : 1
- Mucanje nije simptom nekog emocionalnog ili psihološkog poremećaja, iako može biti izvor stresa i uzrok određenim emocionalnim poteškoćama.
- Osobe koje mucaju nisu manje inteligentne od osoba koje govore normalno.
- Mucanje nije naučeno imitiranjem drugih osoba koje mucaju.
- Oko 1% odraslih ljudi na svijetu muca.
- Oko 3 miliona Amerikanaca ima problema sa mucanjem.
- Mucanje se javlja u svim kulturama i socijalnim grupama.
- Osoba koja muca razmišlja normalnom brzinom, iako izražavanje te misli može biti sporije.
- Ne postoji magični lijek za mucanje.
- Mucanje je moguće prevladati na način da ono više ne predstavlja prepreku za normalnu komunikaciju.

Нема коментара:

Постави коментар